היום השני בוגאס


הבוקר אכלנו ארוחת בוקר (Buffet) במלון. התפריט, באלף מרכיביו, מסביר את סיבת ההשמנה של האמריקאים.  זה לא אנושי להציע לאדם באותו מחיר - מעט, הרבה או המון אוכל. במיוחד כשהוא טעים.
אחר כך נסענו לאאוטלט הצפוני. נכנסנו לאן שהוא ואני התיישבתי בתא הלבשה כשאורית וחצי מהצוות הזרימו לתא חולצות מכנסיים ובגדי ים. בשליש מהמחיר בארץ קנינו לי המון קונפקציה ובמיוחד כובע מצחייה אדום ובגד ים טרופיקנה. המוכר אמר שהכובע מאוד מתאים לי כי הוא עושה לי ראש קטן, אז שאלתי אותו אם הוא רומז שיש לי ראש גדול. את הבגד ים כבר לא הראיתי לו.
אחרי כל הקניות אורית קנתה לי גלידה והשאירה אותי ברחבת ישיבה  עם הלפטופ ועם סיפרו של דייויד רמניק  "אובמה, מילדות עד נשיאות".  
נלסון מנדלה ומרטין לותר קינג הם שניים מהדמויות ההיסטוריות האהובות עלי. שבתה את ליבי חתירתם לטוב בסביבה מלאת רשעות. שבו אותי חזונם ואהבת האדם שלהם. אובמה, ממשיך דרכם הפך לחבר למסע שלנו.
אורית אומרת שכיף לעשות קניות עם פרטנר חובב ספרות...

                                             האיש עם הכובע

בערב צפינו בהופעה מרהיבה של "קרקס השמש" Viva Elvis
ג'ון מהכסא לידנו, סיפר שראה כבר 11 הופעות של הקרקס וכל פעם נהנה מהם מחדש.
עשה לנו חשק לראות עוד הופעה שלהם.
מזג אויר כיפי, נעים לטייל בלילה ולהתבונן במגוון האנושי הססגוני המקשט את הרחובות.
וגאס מפתיעה לטובה.

3 תגובות:

  1. הייייי

    ממש הופתעתי לגלות כמה שהבלוג כבר פעיל חי ומלא בחוויות :)
    נראה לי שזה קשור לכך שאני עוד לא ממש הפנמתי את זה שזהו...שהגיע הרגע הגדול שלכם! וזה כבר שם...קורה וממשי...
    :)
    אז אני שמחה לקרוא שנכנסתם לאוירה הוגאסית ושאתם מופתעים לטובה...מחכה לליווי ויזואלי של הדברים, זה בטח יקרה בקרוב...מדמיינת לי בראש אתכם חוזרים למלון עם מלא מלא מלא שקיות אחרי יום שופינג עמוס ומשובח!(ואת הכובע של יובל...)
    :)
    ופה...הייתם כמובן מאד חסרים אתמול,

    ולגבי העוגה...אין מחמאות מהאורחים...החלטתי להשאיר אותה רק לעצמי, שיהיה לי קצת מאמא בימים שאתגעגע ואזדקק...

    המשיכו להיות רק מופתעים לטובה ולעדכן
    אוהבת
    עדי

    השבמחק
  2. מתה לראות אותך בטרופיקנה..

    השבמחק
  3. שלום אורית ויובל
    אני שמח שאתם נהנים , יובל אתה יכול להיות סופר !!
    אקסקליבר הוא מלון הבית של ריבה בווגאס.
    אורית - לא קנית לעצמך כלום באאוטלט ?
    תמשיכו לעדכן ואני מקווה שבקרוב יהיו גם תמונות
    דוד

    השבמחק