יילוסטון פארק - 24-25 ליוני


אחרי מסע פנטסטי של חמישים ימים, מתגנבים אלינו חששות מסוג : מה יכול עוד לרגש אותנו ? ועולה הרהור קטן שמא ניכנס ללופ שבו היופי, מופלא ככל שיהיה, יהיה חזרתי ואולי אפילו טיפה מתיש. כי מה בעצם, יכול עוד לרגש אותנו ???

היילוסטון !


  







   
 בוקר על אגם היילוסטון

                                                     
                      סיפורי דגים ותפוחי אדמה מהמדורה ביילוסטון

המים החמים עולים מבטן האדמה והצבעים שלהם מספרים על מינרלים ומרבצים של מתכות שנקרו להם בדרך. ולמרות שהם נובעים סמוך אחד אל השני, הסיפורים שלהם שונים כאילו באו משני חלקי עולם . הם גם מביאים איתם ריחות שונים ואנרגיות שונות של חום ובעבוע ואף זרימה שונה ולמרות השוני הם קרובים מאוד.
 חלקם עוגנים בתוך בריכות, צלולים כמו קריסטל, כאילו הם עומדים ללא ערבול מאז ומתמיד. ואף על פי כן, התחושה שמרחפת על הכל היא תחושה של התהוות. כאילו כאן, עדיין שום דבר עוד לא נרגע ועוד לא ברור מה יהיה, כי כאן הכל בהתהוות. וגם תחושת קדמוניות שנמשכת לאחור ממש עד בראשית.


                























כולם דרוכים והמצלמות ממוקדות.
תיכף ינשוף הזקן הנאמן עשן מנחיריו ואחר כך יפלוט ענן של מים ויחמם את מנועיו הישנים ואז ימריאו סילונים לכל תשואות המון וקריאות שמחה .


 



 הגרנד קניון של היילוסטון


                       ממש ביילוסטון הזה עשינו רפטינג. טוב, לא בדיוק במפל הזה אלא קצת לפניו
                                        

בזירה הזו יופיעו לפנות ערב הגריזלים והזאבים. לכן, מבעוד מועד נתפסים המקומות, בשורה הראשונה, הכי קרוב אל הבמה על ידי ציידים של משקפות. בינתיים, פה ושם, אפשר לראות איזה ביזון או קויוטי שחוצים את הבימה כמו עובדי במה העוברים מצד לצד לפני שהמסך מורם. כמובן שהם אינם מענינים כאן אף אחד. אבל עד שכוכבי המחזה יגיעו, אפשר לשמוע כאן מבוב שהוא ראה אתמול גריזלי טורף עגל רך של אלקה.  אחרי שבוב לועס את הסיפור שלו אצלנו, הוא ממהר איתו אל חברה חדשים שרק הגיעו. את החלל שמתפנה, ממלא לו ג'ורג' שמספר כי אתמול הזאבים הגיעו רק בתשע וכדאי לנו להתאזר בסבלנות. כשבכל זאת כבר קצרה רוחנו עובר לו רחש התרגשות מצד לצד ודונה מתרחקת מהטלסקופ שלה ובתנועה של ניצחון מצביעה לעבר נקודה בלתי נראית ומריעה :"זה גריזלי !".




 בהמה מסוג ביזון

תגובה 1:

  1. מקסים. הסיפורים והצילומים שלכם ממש עוזרים לנו בתכנון הטיול שלנו.

    השבמחק