שמורת וולמארט


וולמארט היא רשת כלבו ענקית, שנמצאת בכל מקום, ומוכרת כל מה שאתה או מישהו אחר, עלול לרצות. יש שם תמיד מגרש חניה ענק, המוגן ע"י שומר ומצלמות, ולפעמים מותר לישון שם בלילה, עם הקרוואן. במיוחד בכלבו שפתוח 24 שעות.
כשקראנו בבית על קרוואניסטים שישנים מידי פעם, במגרש החניה של וולמארט, זה  נשמע די משונה. זה אומנם חוסך כ 30 $  שעולה חניון לילה מסודר, אבל זה נראה ביזארי לישון במגרש חניה של כלבו.
ומאחר ותמיד אנחנו נהנים לשנות דעה, שזה קצת כמו לשנות את הנוף, אז גם בעניין זה שינינו.
מתברר שלפעמים מתקרב הערב בזמן שאתה בהצטיידות בוולמארט (כל הזמן צריך משהו בוולמארט) ויורדת עליך לאות ואין חשק לחפש חניון וגם אין לך צורך בשירותים שנותנים החניונים. אז אתה סוגר וילונות, ומבסוט מהחיים, כי גם אם מבחוץ זה נראה כמו אוטו גדול בחניה, הרי שמבפנים זה הבית החמוד שלך וזה נכון בכל מקום שלא תהיה. כי זו הלא מהות הקרוואן. 


                    

וככה, אנחנו נוסעים, מחוף מונטריי לוולמארט, מצטיידים, ומקדימים אל המיטה, כשבחוץ עוד שארית היום ואצלנו לילה.
בבוקר אני קם מוקדם וכותב. אחר כך אורית מתעוררת ומשתלטת על המחשב ואני חוזר למיטה עם הביוגרפיה של אובמה. ברקע לאונרד כהן מלטף אותנו בקולו. אווירת פינוק מתפשטת בקרוואן ובמקום לנסוע לאקווריום המפורסם של מונטריי אנחנו מתפתים לצד הרומנטי של הוולמארט. כן, גם את זה אפשר למצוא בוולמארט אם בנית לך בית, בחנייה.     

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה