אל סן פרנציסקו 9 למאי


כל המדריכים והקרוואניסטים וגם האבות הרוחניים מחברת מוטורהום, שדרכה שכרנו בארץ את הקרוואן, אמרו לנו להתמקם באחד החניונים שמחוץ לסן פרנציסקו ולהיכנס ולצאת מהעיר בשאטלים. אבל ממש לא בא לנו על כל הנסיעות אין אנד אווט ולוחות זמנים של שאטל ותחנות איסוף, ואנחנו מספיק חסרי ניסיון כדי להעז יותר. לפיכך אנחנו יושבים ברעננה, כחודש לפני הטיול, ואורית סורקת את כל המוטלים בעיר ואימיילים הולכים ובאים וטלפונים וכיוצא בזה. לבסוף אורית נאנחת ביאוש:  " הכל לשווא, באף מוטל בעיר אין חניה לקרוואן - בזבוז זמן ". ואני משיב: "לא בזבזת אפילו דקה. זה טיבו של ניסיון, לפעמים מצליח ולפעמים לא. אבל גם כשלא, אתה אחר כך רגוע יותר לאורך כל הדרך, כי ניסית."
פעם קנינו שולחן באיקאה, לחדר העבודה של אורית. זו הייתה רכישה ראשונה משותפת שלנו ומסיבות שונות הייתה תחושת חגיגיות. כשהגענו הביתה הייתה הרכבת השולחן איטית ומייגעת ורצופת תהיות וטעויות ונדמה היה שניטלה החגיגיות ובאה עייפות ואני פרשתי למיטה.
בבוקר עמד השולחן. כך היא אורית. תן לה מכשול והיא מתחתנת איתו. עד שיוסר.
כך גם בעניין המוטל. שנינו משלימים כבר עם לינה בחניון מחוץ לעיר, כמו כולם, אבל אורית בכל זאת בודקת עוד כמה אפשרויות ו....יש לנו מוטל שמוכן להחנות את הקרוואן.
אז ככה אנחנו מתגלגלים לנו באוטוסטראדה 280 היפה, שמובילה אותנו בארבעה מסלולים, בין הרים ובין גבעות, עד שנגלית לנו סן פרנציסקו, ומחוץ לעיר, אנחנו חולפים על פני החניונים שלא נישן בהם וגולשים אל תוך העיר היישר לחניה שלנו במוטל.
זה מין מוטל שכונתי, של ברנשים וחתיכות. לברנשים יש מכוניות סקסיות בשחור ובאדום והם מצפצפים, פה ושם, לחתיכות שיורדות בשמלות צמודות וצוחקות בקול. אבל למי אכפת שקצת שמח כאן כשאורית כבר באמבטיה, ועוד מעט נצא למסעדה שמעבר לפינה ונאכל תבשילים ביתיים מאוד. ובמיוחד כשרואים מהחלון את החשמלית שיכולה להסיע אותנו, תוך דקות, אל כל הפינוקים של סן פרנציסקו ועוד איך.

2 תגובות:

  1. שלום אורית ויובל , חזרתי משבוע השתלמות במלון הרודס באילת והשלמתי את הקריאה ביומן המסע שלכם.
    מקווה שאתם נהנים לא רק מטבע,קניונים ופארקים כי סן פרנציסקו עיר מיוחדת במינה . שלא תעיזו לעשות את רחוב לומברד הפתלתל עם הקרוואן ( מותר בכלל להיכנס עם קרוואן למרכזי הערים ? ) אם כי למיטיבים לנהוג זו בהחלט חוויה של פעם בחיים . אם אתם משכימי קום אז כדאי לקפוץ לרציף הדייגים FISHERMAN'S WHARF ולראות את הדייגים פורקים את שלל הדגה ואת אריות הים המתעוררים לאיטם משנת הלילה ולא מפסיקים לפהק בליאות וכן לטייל ב Aquatic פארק ולהינות ממראה המפרץ וכלא אלקטרז , ספינות מפרש מרובות תרנים ועוד. אורית , אני מבין שלך היה טעים הקלאם צ'אודר ... אז בכל הרציפים PIER מוכרים כזה וממש אין צורך במעטפת הלחם החלול - חבל על הקלוריות . תמשיכו ליהנות ולעדכן . אורית - יש תמונה של יואבי ושני בפייסבוק ושני כזאת מתוקה שבא לאכול אותה...

    השבמחק
  2. היי דוד
    נחמד שאתה עוקב וכותב. לא ידענו לאן נעלמת ושמחים שחזרת. אתמול ראיתי את התמונה של יואב ושני ואמרתי לאורית שבעיני היא התמונה הכי יפה עד עכשיו. באמת מקסימה. אורית כעת, באמצע שנת לילה ואני קמתי משום מה. דש לריבה . יובל

    השבמחק