החיים בקראוון 1



סרטון קצר ולא ערוך במיוחד מהחיים בקראוון

 

2 תגובות:

  1. רחל אחות של רותי וארמונד13 בפברואר 2013 בשעה 22:48

    יפה מאוד, נהניתי לראות אותכם ואיפה שהייתם ואת הקרוואן . אוהבת אותכם. תמשיכו להנות.

    השבמחק
  2. אברהמלה בנדורי11 ביולי 2014 בשעה 8:47

    אוריתה, אני שמחתי מאוד לראות את האירעים בטיולכם ואשמח מאוד לשוחח איתך כשתחזרי לארץ ותספרי אירועים שלא פירסמתם, אם תמשיכי בנסיעותייך אשמח להמשיך לכתוב לך.אבל אם תשובי זה המכתב האחרון שאבא כותב לך. כיוון שזה אולי המכתב האחרון, אז אני רוצה לחבק אותך ולהגיד לך שאני מתגעגע. אני גם מאוד אוהב אפילו שלא כותבים דברים כאלה במשפחה.לבסוף אשמח לשמוע ממך סיפורי אךף לילה ולילה,ואז בטח תיזכרי בעוד אירועים שגם אותם אני אשמח לשמוע.
    אני רוצה לספר לך, שהטיול שלך מזכיר לי, אירועים שאני עצמי עברתי במסגרת הכדורגל, בארצות הברית ובמדינות אחרות, וכשהייתי חוזר הבייתה,היו מתאספיםבני המשפחה ואני הייתי מחזיר את כל זכרונותי.
    את הנסיעות שלי עשיתי בלי סוף לכל המקומות שהגעתי בתור שחקן מכבי תא ונבחרת ישראל וגם כעסקן.
    אשמח שתהניי בהמשך חייך עוד כמה אירועים כאלו שאת רוצה ומתגעגעת אליהם ואני תמיד ארצה לשמוע על החוויות שלך.ממה שראיתי כאן , הבנתי שהייתה לך תופעה מאוד טובה ואני אף פעם לא אגביל מרכישת תופעות ואירועים כאלו.

    השבמחק